Vacature administratief medewerker

Adera B.V. is op korte termijn op zoek naar uitbreiding van het team.

Door groei van ons kantoor en de stijgende vraag vanuit ons klantenbestand, zijn we dan ook op zoek naar een administratief medewerker voor 20 – 24 uur per week. De werkzaamheden zullen voornamelijk bestaan uit:

  • het verzorgen van de financiële administratie
  • het verzorgen van jaarcijfers van ondernemers en ondernemingen
  • het verzorgen van aangifte Omzet-, Inkomsten en Vennootschapsbelasting

Wij zijn een kleinschalig kantoor met een uitgebreid assortiment aan diensten zoals financiële en administratieve dienstverlening, financieel management en bedrijfseconomische en fiscale consultancy. Betrokkenheid en laagdrempeligheid staan bij ons hoog in het vaandel, daarnaast is kwaliteit, deskundigheid en kennis van de actualiteit zeer essentieel.

We verwachten van jou een flexibele, proactieve en klantgerichte houding. Een opleiding op MBO/HBO niveau of relevante werkervaring in ons vakgebied. Wij bieden een baan met veel afwisseling voor 20 – 24 uur per week, waarbij deze uren in onderling overleg flexibel ingezet kunnen worden. Daarnaast is er de mogelijkheid voor het volgen van diverse cursussen in onze branche.

Heb je interesse? Stuur dan jouw cv met motivatie naar: r.tiekstra@aderabv.nl

Laatste nieuws
Digitaliseer uw administratie bij Adera

De huidige wereld gaat steeds meer digitaal en online. Ook bij Adera B.V. hebben we de afgelopen jaren...

Meer lezen
Aanpassing btw-nummer eenmanszaken

De Belastingdienst heeft aangegeven dat alle eenmanszaken in Nederland eind 2019 een nieuw...

Meer lezen
Modernisering KOR

Voor ondernemers (eenmanszaak of VOF) geldt een korting als blijkt dat er op jaarbasis minder dan € 1.883 omzetbelasting afgedragen...

Meer lezen
Wet DBA, opnieuw uitstel (update januari 2019)

Vanaf 1 mei 2016 geldt de Wet DBA. Nog voordat de wet in werking zou treden, was er al flinke...

Meer lezen